משקפי ראייה

לרודי מגוון פתרונות למרכיבי משקפי ראיה, נשמח לייעץ לכל אחד על המוצר שיתאים לו ביותר לפי צרכיו, נתוני המרשם וההתאמה לסוג השימוש.


לחץ כאן להסבר על האפשרויות של עדשות ראיה

בשיתוף פעולה עם חברת שמיר, אנו מייצרים עדשות ראייה חד מוקדיות ורב מוקדיות (מולטי פוקל) עבור משקפי השמש של Rudy-Project . בעזרת שיטת ה-freeform הייחודית, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו פתרון אופטי מושלם של עדשות מקומרות גם למרשמים מורכבים. בשיטה מהפכנית זו המרשם האופטי מחולק לאורך כל העדשה, דבר היוצר שדה ראייה רחב במיוחד גם בשולי העדשה, עובדה משמעותית מאוד לעוסקים בספורט. עדשות אלו, הינן עדשות ייצור (Tylor made) המתוכננות עבור כל מרשם בתכנון ייחודי ואישי, מה שיוצר את ההתאמה המושלמת עבור כל לקוח ולקוח. קיים מבחר רחב של עדשות אופטיות- שקופות, שמש כהות, מתכהות ומקטבות (Polarized).

RX INSERT Rudy Project  יצרה מתאמים (clip-on) אופטיים מיוחדים למשקפי השמש, אשר מורכבים בתוך מסגרת המשקפים, בצורה צמודה מאחורי עדשות השמש. המתאם מורכב בתוך המסגרת בצורה פשוטה וקלה מה שמאפשר שימוש ורסטילי גם למרכיבי עדשות מגע. פתרון ייחודי זה של Rudy Project  מושלם עבור ספורטאים כיוון שהוא מאפשר החלפת עדשות שמש לתנאי תאורה שונים ללא תלות במרכיב האופטי. *קיים גם עבור גוגלס של סקי.

הפתרון האופטי המושלם למסגרת ראיה ספורטיבית. פתרון זה קיים עבור מסגרות  Maya ו- Impulse  . המשקפיים מיוצרים למטרות ספורט, אך אידיאלים גם לשימוש יומיומי בזכות המוטות והגשר האף הניתנים לכיוון והתאמה למבנה הפנים. במסגרות הללו ניתן להרכיב עיניות בגזרות שונות ולמרשמים רבים - כולל מולטיפוקל. ניתן לרכוש יותר מזוג עיניות אחד ולהחליפם בקלות באותה המסגרת.

פתרון ייחודי של Rudy Project הבנוי כמשקף ראיה ספורטיבי בעל התקן שמש חיצוני. התקן זה ניתן להרכבה והסרה בקלות וקיים עבור מספר דגמים: exception™, perception™, impulse™, . פתרון זה מאפשר מעבר מהיר בין מצבי תאורה משתנים ע"י הרמה או הסרה מהירה של התקן השמש, לדוגמא: בכניסה וביציאה ממבנים ומחניונים, ברכיבת שטח באזורים מיוערים וכו'. לבעלי מרשמים גבוהים או מורכבים, הדגמים המומלצים הם exception™ ו  perception™.

משקפי הראיה של Rudy Project הינם רב תכליתיים ומתאימים בצורה מושלמת למגוון שימושים: החל מספורט ועד לשימוש יומיומי. המשקפים עשויים מחומרים חזקים ועמידים במיוחד, ניתנים לכיוון בקלות, ולהתאמה מיטבית למבנה הפנים. משקפי הראיה שלנו נותנים את הפתרון האידאלי עבור כל פעילות שתבחר.